یزدفردا :مهندس وزیری هامانه وزیر اسبق نفت ایران که به عنوان کاندیدای انتخاباتی مجلس نهم در عرصه انتخابات حضور یافته بود امشب با بدرقه  پرشور هواداران و اعضاء ستاد انتخاباتی خود یزد را به مقصد تهران ترک کرد .
وی شب گذشته پس از اعلام غیر رسمی نتایج انتخابات مجلس نهم  جزو اولین نفراتی بود که انتخاب محمد صالح جوکار منتخب مردم یزد و صدوق را به وی تبریک گفت و طی پیام های جداگانه ای از مردم شریف حوزه یزد و صدوق  و همچنین کارگران ، خانه کارگر استان و اعضاء ستاد انتخاباتی خود تشکر نمود .

پیام تشکر مهندس وزیری از اعضا ستاد انتخاباتی   که نسخه ای از آن در اختار یزدفردا قرار گرفته است به شرح زیر است .


پیام تشکر مهندس سیدکاظم وزیری هامانه از اعضاء ستاد انتخاباتی

بنام خداوند بخشنده مهربان

اعضاء محترم ستاد انتخاباتی

با سلام، دعای خیر و احترام

بدینوسیله از زحمات خواهران و برادران ارجمند که با تمام وجود در طول دوره تشکیل ستاد و تبلیغات کاندیداتوری نمایندگی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، زحمات اجرایی ستاد اینجانب را متقبل شده و به بهترین وجه فعالیتهای مربوطه را به انجام رسانیده و یاری رسان اینجانب در ادای تکلیف حضور در عرصه رقابت انتخاباتی بودید، صمیمانه تشکر و قدردانی می نماید. ثمره این تلاش جمعی، ضمن ادای تکلیف الهی، آشنایی با دوستانی صمیمی و بزرگوار و تعمیق روابط انسانی و روحانی در میان این جمع بود.

امیدوارم خداوند سبحان، یکایک شما گرامیان را در خدمت به دارالعباده یزد و میهن اسلامیمان ، توفیق بیش از پیش عطا فرماید و این رابطه صمیمانه فامیلی و دوستیها را سرمایه ایام آتی حیاتمان قرار دهد.

و من ا... التوفیق

سید کاظم وزیری هامانه

کاندیدای نهمین دوره مجلس شواری اسلامی




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا